قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

ترانه سرای آبادان برزیلته

ترانه سرای آبادان برزیلته
 
مهدی مطورعلیان

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:دانلود,ترانه, توسط مهدی مطورعلیان

دانلود اهنگ بسیار شاد فارسی ترکی مبین با نام غریبه

بازدید ها :
 

 

اهنگ بسیار زیبا و شاد غریبه از مبین با همراهی سعید

دانلود اهنگ فوقالعاده شاد مبین و سعید با نام غریبه که بیشتر مخصوص رقص میباشد.لطفا بعد دانلود نظر بدهید که چگونه اهنگی بود.

بخشی از متن اهنگ غریبه – مبین و سعید

هیچکس نمیتون تورو ازم بگیر از اون نگات خوندم  طرز نگات خوندم که چشم به رات موندم

Mobin1 دانلود اهنگ بسيار شاد فارسي تركي مبين با نام غريبه

 

 
 
 
 

دانلود آهنگ رپ و پاپ رضا قدم وعلیرضا لاو گیم با نام بارون غم

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و غمگین بارون غم از رضا قدم و علیرضا لاو گیم

دانلود اهنگ غمگین رپ و پاپ رضا قدم وعلیرضا لاو گیم با نام بارون غم با صدای دلنشین

بخشی از متن اهنگ بارون غم

نمیدونم چه حسی تو تمام وجودمی           بیتو رفتنیم پیش تو میشم موندنی

Reza Ghadam Alireza Love Game Baroone Gham دانلود آهنگ رپ و پاپ رضا قدم وعليرضا لاو گيم با نام بارون غم

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ شاد قیصر با نام شیرینی

دسته بندی : آهنگ ايراني,ساير
بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید وبسیار شاد شیرینی از قیصر

دانلود تک اهنگ قیصر با نام شیرینی با لینک مستقیم

بخشی از متن اهنگ شیرینی – قیصر

انگار خدا دعا هام و شنیده                 این خواب خوب و تاحالا کی دیده

Geysar دانلود اهنگ شاد قيصر با نام شيريني

 

 
 
 

دانلود اهنگ غمگین پویاسالکی یکی جای من هست

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و فوق العاده زیبای یکی جای من هست با صای پدیده ی سال۹۱  پویا سالکی

دانلود اهنگ بسیار زیبا و شنیدنی پویا سالکی با نام یکی جای من هست که صدای این خواننده شبهات بسیار زیادی به محسن یگانه دارد.

بخشی از متن اهنگ یکی جای من هست – پویاسالکی

یکی بجای من هست           که تو دلت نشسته              اینم سهم من ازدنیا

به هیچی نمیگم چطور دلم شکسته          گذاشتی بمونم تها دلم ترک ترک شه

پخش اختصاصی از نیو فور موزیک

Pooya دانلود اهنگ غمگين پوياسالكي يكي جاي من هست

 

 
 
 
 

دانلود البوم جدید عماد طالب زاده بیا عشقم

بازدید ها :
 

 

البوم جدید و فوقالعاده زیبا از عماد طالب زاده با نام بیاعشقم

دانلود البوم جدید و زیبای بیا عشقم از عماد طالب زاده که دارای ۱۶ تراک با سبک های مختلف میباشد که یکی از اهنگ ها نیز با همکاری حمید طالب زاده اجرا شده است.

شما میتوانید به صورت یک جا یا تک تک اهنگ های مورد نظر خود را دانلود کنید.

Emad دانلود البوم جديد عماد طالب زاده بيا عشقم

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ شاد و جدید عمادطالب زاده بانام عاشقت شدم

بازدید ها :
 

 

اهنگ شاد و بسیار زیبای عاشقت شدم از عماد طالبزاده

دانلود اهنگ بسیار زیبای سبک شاد عاشقت شدم از عمادطالب زاده

بخشی از متن اهنگ عاشقت شدم – عماد طالب زاده

وقتی که دستاتو میگیرم تو دستم            وقتی که میدونی عاشق تو هستم

1541 Emad Talebzadeh 5 New Tracks دانلود اهنگ شاد و جديد عمادطالب زاده بانام عاشقت شدم

 

 
 
 
 

حذف شد

بازدید ها :
 

 

حذف شد

 

 
 
 

دانلود اهنگ غمگین و جدید هاتف بانام قشنگترین اشتباه

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید رپ و پاپ قشنگترین اشتباه از هاتف

دانلوداهنگ بسیار زیبای احساسی هاتف  با نام قشنگترین اشتباه

بخشی از متن اهنگ – قشنگترین اشتباه

میدونستم بی من خوبه حالش     ازم جدا شد بدونه خواهش

Hatef دانلود اهنگ غمگين و جديد هاتف بانام قشنگترين اشتباه

 

 
 
 

دانلود اهنگ جدید همیشه قهرمان از مجید ادیب

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و بسیار زیبای مجید ادیب با نام همیشه قهرمان

دانلود اهنگ بسیار زیبا در مورد باخت سعید عبد ولی در مقابل نا داوری ها با نام همیشه قهرمان از مجید ادیب

بخشی از متن اهنگ همیشه قهرمان – سعید عبد ولی

پهلون تو بودی       غرور ایرون تو بودی       بعضی وقتا بازنده ها برنده ان

Majid Adib دانلود اهنگ جديد هميشه قهرمان از مجيد اديب

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ جدید پویا بیاتی برای زلزله اذربایجان

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و غمگین برای زلزله اذربایجان از پویا بیاتی

دانلود نماهنگ بسیار زیبا و احساسی از پویا بیاتی برای ززلزله زدگان اذربایجان،پویا بیاتی : تقدیم به آذربایجان که جان میهن من است
و تقدیم به مردمان میهنم که ترجمان عاطفه و احساسند.

  پخش اختصاصی از نیوفورموزیک

بخشی از متن اهنگ اذربایجان – پویا بیاتی

چقدر بغض کردم کنارم نبودی      هزار بار دلم خواست ببارم نبودی

نبودی بینی چقدر سوتو گورم        چقدر بی قرارم ، چقدر بی عبورم

Bayati دانلود اهنگ جديد پويا بياتي براي زلزله اذربايجان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 183172
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت روم



بازی آنلاین



فال انبیاء



تعبیر خواب آنلاین



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر


استخاره آنلاین با قرآن کریم

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

کد متحرک کردن عنوان وب

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک